Ingyen webáruház - W3 Free Shop


Kezdőlap
Kezdőlap
W3 Free Shop kezelése
kisnyil

Kategóriák, alkategóriák


Kategóriák, alkategóriák szerkesztése


A termékek, és hírek alkategóriákba és kategóriákba rendezése lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy viszonylag gyorsan megtalálják a keresett terméket.

A webáruház felépítése követi az áruházak elrendezését, ahol egy-egy termékkategóriákat külön polcsorokon, azok altípusait pedig külön polcokon helyeznek el. Így segítve a vásárlót az eligazodásban.

A termékkategóriák a termékek egy nagyobb, míg ezeken belül az alkategóriák a termékek kisebb csoportját tartalmazzák.

A webáruház kezdőlapján megjelenik valamennyi kategória kis képe és neve is. Egy kategória megjelenítése esetén a vásárló választhat annak alkategóriái közül, nevükre vagy képükre kattintva. Az alkategóriákon belül már a termékek képei és nevei válnak elérhetővé.

A webáruházon belül, egy-egy új weboldal létrehozásakor lehet beállítani típusát.

A termékkategóriák szülő oldala mindig a kezdőlap lesz. Az alkategóriák szülőoldalai azonban később módosíthatók. Bármely kategória alá beilleszthetőek.

Minden kategória és alkategória esetén meg kell adni egy tartalmukra jellemző kis képet.

A prioritás beállításával az oldalak megjelenítésének sorrendje módosítható. Minél nagyobb prioritással rendelkezik egy weboldal, annál előrébb kerül a vele egy szinten lévő és azonos szülővel rendelkező oldalak között.

Hírkategóriák

A híreket a termékekhez hasonlóan csoportokba lehet rendezni. Ezt viszont csupán egy szinten lehet megtenni. A hírkategóriáknak ugyanis nincsenek alkategóriái.

A hírkategóriák menüben elfoglalt helyét prioritásuk beállításával a termékkategóriáknál is látványosabban lehet befolyásolni:
  • Ha egy hírkategória prioritása nagyobb mint 100, akkor a menü elejére, a felhasználókezelő panel, és a termékkategóriák elé kerül. A legfontosabb menüpontok így kiemelhetők.
  • Ha egy hírkategória prioritása nagyobb mint 100, akkor a menü elejére. A kevésbé fontos tartalom, így nem zavarja a látogatót a termékek kiválasztásánál.